Post by drivwalthesembwin on Mar 13, 2022 3:42:14 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Samedi Manor: Idle Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Samedi Manor: Idle Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for mønter ▞▞▞
▞▞▞ Samedi Manor: Idle Simulator 2022 version ▞▞▞
Samedi Manor: Idle Simulator Simulation buw
Det er et sjovt spil, og du udvikler dig hurtigt!
Jeg har ikke engang tænkt mig at downloade denne sham. Hvordan kan du få en 5-stjernet vurdering med hundredvis af anmeldelser... Men alle dine faktiske anmeldelser er en eller to stjerner?
Fed og anderledes, men for mange annoncer
Indtil videre er spillet ikke indlæst forbi første skærm, så jeg vil prøve at geninstallere. Håber det virker.😞 spildte min tid og det er ikke min telefon alle mine andre spil fungerer fint. Afinstallerer
Kunne være bedre at prøve at lave begivenheder eller noget, og hvad er meningen med at komme længere i niveauerne, hvis vi ikke får belønninger for det, når vi passerer et bestemt antal niveauer, der er langt bedre inaktive spil end dette, jeg afinstallerer
Gameplayet er meget hurtigt.
PokeTCG Scanner - Dragon Shield Инструменти wpe
Det tager lang tid at komme igennem begivenhederne og komme op i niveau, men hvis du fremskynder byttet med 8, vil alt samle sig hurtigt.
MANDAG DEN 29. NOVEMBER 2021 DEBRA @ PAUL
Meget sjovt, også jeg tjener mange penge, mens jeg er offline!
Ren grådighed. Annoncer til åbne kister (sikke en joke) og annoncer giver dig kun EN times boost i modsætning til 4 i andre spil. Patetisk. Edit: Du beviser endda min pointe med dit svar...
Залипательная игрушка, а музыка вообще бомба
En ganske simpel gårdsimulator, jeg elsker den!
Jeg kan godt lide herregårdsspillene, denne overraskede mig positivt.
når jeg prøver at bruge mine mønter til at få noget, tager det mine mønter, men giver mig ikke det, jeg har betalt for. dette er sket flere gange
Jeg kan godt lide den slags spil. Jeg er tilfreds!
Faktisk rigtig sjovt for et inaktivt spil. Jeg elsker, hvordan det hele spiller selv.
Fantastisk spil, fungerede fint de sidste 3 dage eller deromkring. Desværre er jeg begyndt at komme ud af hukommelsesfejl og går ned 30 sekunder eller deromkring efter lancering på en ny S21 Ultra.
Godt spil. God grafik. God mekanik. Flot arbejde.👍👍👍
Super pige
Jeg kan lade den være i fred og vende tilbage til en masse at lave, eller jeg kan rode med den i bogstavelige timer og ikke have et væld af ventetid.
Dette inaktive spil er sjovt, jeg vil have nye ledere og nye begivenheder!
Jeg kan godt lide dette spil
Nyder spillet rigtig godt her
Det vil ikke engang downloade for mig.
Ville have givet det 5 stjerner var virkelig vild med dette spil. Kom til niveau 12 og i morges var mine fremskridt væk. Meget skuffet ☹️
Store
Meget godt spil, ingen annoncer i meget, meget lang tid, og det er et meget sjovt spil at spille! Jeg vil efterlade 5 stjerner, og det vil ikke ændre sig. Selvom jeg måske tilføjer redigeringer. Tak!
Dette spil er helt fantastisk!
Originalt gårdkoncept. Jeg giver den 5 stjerner!
Jeg kan lide det . Det er sjovt, det smider heller ikke annoncer efter dig hvert tiende sekund
Samme gameplay som andre af typen og lider af det samme problem med ikke at få nok af de nødvendige ressourcer til at holde din motor kørende. På grund af manglen på ressourcer bliver spillet mindre af et inaktivt spil og mere et scroll og klik for at få penge nok til at komme videre. Hvis du vil beholde det som et inaktivt spil, bliver du nødt til at bruge penge.
Spillet er rigtig godt, du får en god forklaring i starten og ingen reklame imellem!
Jeg kan godt lide spilkonceptet, men det er sat op på en sådan måde, at det er næsten umuligt at komme videre, medmindre du bruger penge. For eksempel vil ledere ikke automatisere, medmindre de er på et vist niveau. Du har brug for blomster til det, og du kan ikke få blomster, fordi de ikke automatiseres, og du kan ikke udføre opgaverne. Sikke en skam.
Spillet i måneder. Spillet fejlede og genstartede alle fremskridt.
Tag venligst pil- og trækvejledningen væk, dette spil har sådan en sød æstetik, og jeg elsker at spille det bortset fra den konstante tvungne retning.
Spillet virker ikke. Det åbner ikke engang på min telefon, og jeg glædede mig så meget til det. Jeg installerede det og afinstallerede det med det samme.
Arbejd ikke ordentligt
Denne landmand godt arbejde. 5 stjerner!
Jeg synes, det er en god landbrugsmagnat. Jeg finder forskellige gårde meget interessante!
Jeg kan spille dette spil på min iphone, men da jeg downloadede det til min Chromebook og gik for at spille det, fik jeg bare en sort skærm, da jeg åbnede appen.Sjov tidsmorder
Mand dette er en rip off. I dette inaktive spil har du fælles (grøn), sjælden (blå) og episk (lilla). Du kan kun bruge de almindelige kort til at passe dine herregårde, men efter at have opgraderet sjældne og epos skal du bruge et væld af morgenfruer plus guldmønterne, som ikke er billige, og du skal bruge rigtige penge for dem. Jeg er ked af det, men jeg sletter dette fidusspil, det er ikke værd at spille længere.
Absolut et bedre spil end alle herregårdsspillene!
Det vil slet ikke virke. Den lader ikke.
Rigtig cool
Indtil videre nyder jeg dette spil. Jeg er en sucker for inaktive spil, og dette er et perfekt og vellavet. Super undervurderet og ville ønske jeg kunne se flere mennesker spille dette spil.
Det var meget underholdende indtil omkring niveau 15. De giver så lav valuta og forventer, at du rangerer sjældne kort for at automatisere dele af spillet. Medmindre du bruger penge, er chancerne for at få kortene meget sjældne. Sletter bestemt.
Jeg er glad for dette spil, har allerede opgraderet nogle farme til niveau 17. Det er fedt, at der er nogle nye begivenheder, jeg kan godt lide de nye helte.