Post by quireschiverfi on Mar 6, 2022 9:47:50 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Let\u0027s Create! Pottery Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Let\u0027s Create! Pottery Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel punten ▞▞▞
▞▞▞ Let\u0027s Create! Pottery Lite 2022 version ▞▞▞
het is ok, ik speel alleen als ik me erg verveel. Ik bedoel, ik doe in ieder geval iets om me te interesseren
Leuk en alleen jammer dat je voor de volledige versie moet betalen daarom 4 sterren
Er is geen kleur voor aardewerk en ik ben de dochter van een aardewerkman en geef alsjeblieft instrumenten om te maken en je moet een aantal dingen in deze app veranderen, en je gedachte is uitstekend.
Voel je bedrogen. Ik heb mezelf geüpgraded naar de volledige versie door een flink bedrag van bijna 3700 punten/contant geld te verdienen. Die ik verwachtte te gebruiken om andere creatieve opties te winkelen. Na de upgrade zijn mijn verdiende punten echter allemaal verdwenen. Bovendien heeft het me tot het uiterste gebracht om terug te verdienen. Bovendien bestaat er geen standaardkleur of penselen die ik gebruik voor het ontwerpen. Houd alsjeblieft niet zo voor de gek in naam van de upgrade
De graphics zijn mooi, maar ik kan de klei niet eens vormen zoals ik wil. Deze functie verpest het spel, vooral voor degenen die proberen elke bestelling perfect te krijgen. Koop deze crud niet. Als je na het lezen van gedachten bent veranderd, bedank me dan dat ik je van dit vreselijke spel heb gered. Wacht, dit is niet eens een SPEL. Het is gewoon een stomme APP die je niet eens onder controle hebt. KOOP DIT PUNTJE NIET!👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿 Ook, ontwikkelaars, repareer dit NU zodat je niet nog een slechte krijgt zo beoordelen. Verwacht ook niet dat ik de beoordeling ga verhogen.
Ontspannend en een geweldige tijdmoordenaar, beoordeelde het gewoon vier in plaats van vijf omdat ik de volledige versie wilde hebben zonder te betalen.
Ik vind dit een beetje een spel omdat ze je maar twee potten gaven of dingen om te doen en toen ik op de knop "start" drukte toen ik wilde beginnen met kleien, ging de tafel niet snel... En download dit spel niet Ik zeg je dat ik het daarom één ster heb gegeven NEE nee. Los dit probleem op. Dank je wel, groetjes😊😊🌟🌟
dit is een heel goed spel, maar het werkt niet goed het scherm van dit spel werkt niet goed
Gvd leuk jonguh
Allen jammer dat je de 'volledige versie' moet kopen. 😞
De game is echt zo goed, maar die volledige versie gaf me ontevredenheid omdat ik 3 sterren had gegeven.
Deze game is leuk, maar je zou online moeten kunnen spelen met mensen zoals je kunt vergelijken met andere mensen
Toen ik dit spel net op de mobiel van mijn neef probeerde, vond ik het echt heel leuk, dus besloot ik deze app te downloaden.... Mijn Ervaring🙇🎓 Mijn ervaring was echt goed op mijn tablet Ik ontdekte een heleboel regenboogkleurenmengsels , ook de andere nieuwe kleuren. Andere ontwerpen en nog veel meer! Ik ben het gewoon vergeten...; 💵👑 GELD VERDIENEN👸💲 Geld verdienen is heel eenvoudig in dit spel, je hoeft alleen maar de brief van de "INBOX"-optie te lezen, de afbeelding van de pot te bekijken en te krijgen
wat is dit voor spel?
Hits critiques:jeux hors ligne Action kii
Het is niet de beste, omdat je de volledige versie moet kopen om meer ontwerpen te krijgen. Als je de beperkingen zou wegnemen, zou dit spel populairder worden. Maar het is een geweldig spel!
stoorzender
Zal niet toestaan om door te gaan naar het volgende niveau. het maken van potten voor de 1e keer kan niet erg nauwkeurig zijn. ontwikkelaars zouden het moeten overwegen
Let's Create! Pottery Lite કેઝ્યુઅલ icv
Ik vond het absoluut geweldig..TOT IK EEN VOLLEDIGE VERSIE MOEST KOPEN. 😒 MEER SPELEN??? AANGEZIEN ik het niet heb gekocht, lijkt het alsof het niet reageert. Ik kan creëren maar geen kleuren of penselen openen. Zeer frustrerend en teleurstellend. Ik heb echt genoten van dit spel. Nu ziet het eruit alsof ziek het verwijderen.
stom
Waarom we moeten betalen voor een betere versie. Dit spel zal gespeeld worden door alle wat als mensen dat niet kunnen betalen. Dit is een creatief spel voor kinderen. Y om te upgraden met geld, dan zullen mensen zoals wij lagere middenklasse niet spelen
Leuk heel erg leuk spel en ik vind dit spel leuk, probeer dit spel en geniet ervan en dit spel is erg interessant kinderen waren altijd aan het spelen en oudere ook probeer dit spel alsjeblieft
De game is allemaal leuk, maar toen ik dichtbij was, dans me om de volledige versie te kopen die je om geld vraagt dat ik niet zal kopen
Leuk spel alleen maar voor de premium versie moet je betalen. Jammer
Echt een briljant en creatief spel
Als je dit niet kunt achterhalen, ben je traag. Het is de eenmalige $ 5 waard om alle penselen te krijgen. Verkoop je potten om extra te kopen. Om de jouwe te redden, staat er camera. En gaat naar je galerij. Goedkoopste spel dat ik ooit heb gespeeld. Mensen scoren je potten en iedereen is zo vriendelijk. Ik heb nooit twee keer dezelfde pot gemaakt. Ik heb er meer dan 300 gedaan. Leuk leuk leuk, nooit saai.
ik hou van het weinige dat ik tot nu toe heb gezien en denk erover om de premium-versie te krijgen. ik heb toch een zorg. ik zie geen manier om mijn voltooide stukken te bekijken, ook al heb ik er een foto van gemaakt. waar is deze functie? ik vind het spel leuk, maar ik zie het nut er niet van in om continu nieuwe kunstwerken te maken om ze daarna nooit meer te zien. een opgeslagen galerij zou geschikt zijn. 5 sterren als die er is, 2 sterren als die er niet is, omdat het de pret wegneemt als je je potten kunt bewaren en op een later tijdstip kunt bekijken.
Het is wel een leuk spel
Let's Create! Pottery Lite Vabaajamängud zxgk
Let's Create! Pottery Lite કેઝ્યુઅલ icv
het is een heel leuk spel, alleen sommige dingen kunnen we kopen, dan moeten we de versie kopen en het is erg duur
Echt een goede app, ik vind het leuk hoe je je telefoon kunt kantelen zodat je je aardewerk kunt zien. 10 / 10.
Vind het heel leuk en heb ook de premium versie maar ik had een mega pack gekocht en het geld is wel van rekening af maar ik heb het niet gezien in het spel. Kostte 2 euro maar vind dit wel erg raar
Let's Create! Pottery Lite Gelegenheitsspiele vdka
het zal beter zijn als er gratis levels in dit spel zijn (of) sommige bestellingen van anderen
Zeer creatief spel, maar ik wou dat het gratis was, of gratis meer decoratie
Ook Al is het maar een demo er zijn gewoon veel te weinig dingen handvaten zoud
Vreselijk Verschrikkelijk Slecht Lage kwaliteit
Ik vind het leuk. Maar ik vond het niet leuk dat je de volledige versie ervan moet kopen om andere ontwerpen te krijgen.
aan de andere kant, en de rest van mijn leven en werk in uitvoering onderweg 50-jarig jubileum bloemen en krijg een gratis proef huurauto vergelijking tot het einde van een nieuwe baan, ik heb een lange tijd, en een half jaar ervaring in de ochtend, maar het was een geweldige deal met dezelfde manier waarop ik niet zeker ben over iets hier om
Het enige probleem dat ik had was het uitzoeken van de juiste maat, niet de vorm. Echt goede grafiek! Ontspannen ook!
Deze game is goed, maar niet erg interessant omdat sommige stijlen niet openen, zoals ornamenten, Chinees enz.
Er is geen volledige versie beschikbaar, dus we geven 2 sterren
Het is een goed spel, maar veel van de designa en versieringen zijn niet gratis
Dit spel geeft me niet veel geld, maar ik kan dus niet veel dingen kopen en het heeft hetzelfde ontwerp, dus geef me alsjeblieft meer geld in het spel
Saai spel. Het heeft alleen dat we het eerst moeten ontwerpen, verwarmen en verkopen voor minder dan 10. Geen kleur, patroon, niets! Maar het is best goed, dus ik gaf 2 sterren. .
Dit aardewerkspel is erg goed, maar om meer opties voor penselen te krijgen, moeten we geld betalen en een volledige versie kopen...... dit zou er niet moeten zijn.
Het is leuk, maar als je eenmaal op weg bent, is er geen bepaald doel dat je kunt bereiken, het is steeds hetzelfde.
Ik haat dit, het is gewoon niet eerlijk, want je moet het aan mensen verkopen, het heeft geen kleur en je kunt het inkleuren. Ik geef het 1 ster omdat het zo'n stomme app is