Post by quireschiverfi on Mar 6, 2022 9:35:22 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
Bra spel, men karaktärerna kostar för mycket och är knappt annorlunda!
Det kan vara ett så roligt spel men annonserna är överväldigande. En obligatorisk annons efter varje nivå blir irriterande när det är mer reklamtid än speltid. Jag tror inte att annonser är en bra idé när det bokstavligen inte finns något 0,99-alternativ för att ta bort dem. En annan stor fråga är den uppenbara lögnen om sänkningsfrekvensen. Hur har så många människor upplevt att missa en 60-procentig droppfrekvens dussintals gånger utan en enda framgång. Jag tror att priserna är uppblåsta med cirka 40 % eller mer. Fixa annonserna, fixa priserna tack.
Du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela spelet. Spelet är inte dåligt men under 15 sekunders spelande sugs du in i en 45 sekunders annons
Nej! Det här var mitt favoritspel och så plötsligt kraschade det. Som att jag bara pratade om hur jag tyckte om att spela, men från ingenstans var jag på 20:e nivån och det slutade fungera.
Spelet är fantastiskt men jag har ett mycket irriterande återkommande problem där skärmen förblir vit efter att en annons har spelats upp och jag kan röra mig och det dyker upp en stor annons i mitten av skärmen
5 av 5, ett riktigt bra spel, bra grafik och en underbar känsla
Tvångsannonser. Låt mig bara spela spelet och ha annonser för extra resurser, tvinga mig inte att titta på dem för att spela spelet.
Gillar inte kontroller. För ett spel som verkligen behöver fina detaljer i hur du manövrerar, är det här väldigt bristfälligt.
Stealth Master: Assassin Ninja Mobilspel. Stealth Master: Assassin Ninja. Underhållning · Action · Casual · IOS. Release, 2020-07-22 Över ett år sedan.
Spelet är bra men det kan vara dags att dra ner på tilläggen och lägga in en borttagning för $0,99 eller $1,99.
Flera annonser per nivå. En annons för varje avsnitt på en nivå. Löjlig. Vet att det genererar inkomst men på ett uppdrag med 7 sektioner, varje gång du går till nästa session, en AD. Roligt spel förutom alla annonser. Gjort. Avinstallerad.
Stealth Master: Assassin Ninja მძაფრსიუჟეტიანი rsj
Den var bra spel
Stealth Master Assassin Ninja Game 1.6.5 Mod pengar - APK ...
Det här spelet är 5/5 gameplay, men jag äter 2 stjärnor eftersom om annonsen problem #1 - Det finns ingen "Inga annonser"-knapp #2 - Så länge & för många annonser #3 - Mycket olämpligt innehåll
Bra spel men jag vill ha fler vapen och skinn
En lägg till varje bräda, löjligt, önskad betygsatt på 2:a brädet, inga annonser tills dess men varje bräda efter, blir gammal snabbt.
Tjoo
Ninja Gaiden är en ännu äldre titel jämfört med Onimusha. ... är stealth mer en nyckelkomponent för Assassin's Creed, och att gå med något
Enkel lätt att spela. Bara en huvudperson. Lindrar verkligen tristess på ett snyggt enkelt sätt. Trevlig.
Det kommer inte att laddas. Den sitter bara i laddningsskärmen och om jag klickar på skärmen avslutar den bara spelet. Du bör åtgärda det här problemet. Jag har avinstallerat det 3 gånger och installerat om det för att se om det skulle hjälpa. Jag gick till och med så långt som att stänga av min telefon och det gjorde ingenting. Jag skulle verkligen vilja spela det här spelet. Så åtgärda problemet.
Hur kan du få något intressant att suga på mindre än en minut. Annonser. Inom 1 minut efter att spelet öppnats.
Det här spelet har potential, jag gillar det. känns bara som att det fortfarande är i sina tidiga skeden inga buggar stora plus känns bara tomt som om det behöver mycket mer. tilläggen övermannar spelet. Jag menar åtminstone balansera det man. Jag gillar det nog att säga att jag skulle betala för att ta bort tilläggen. Men det finns inget alternativ för det än.. Önskar att det fanns ett alternativ för någon sorts inställningar..det här spelet skulle vara fantastiskt att spela det i horisontellt läge, tyvärr inget alternativ för det heller.
Kul men alldeles för många annonser. Varje nivå varar kanske 40 sekunder vilket är bra men det finns nästan en annons för varje nivå och titta på fler annonser för att få uppgraderingar.
Väldigt roligt och smygande spel, även om du kan spela det på olika sätt: det är bara att köra fart genom det och jävla allt.
Kul, men buggigt. Beroendeframkallande spel, enkla regler men blir gradvis svårare. Ibland blir min rörelsekontroll vinglig och avitaren fastnar eller rör sig slumpmässigt, vilket vanligtvis gör att jag tappar nivån.
SLÖSA INTE DIN TID! Allvarligt. Tidigare fanns det ett anständigt förhållande mellan annons och spel, men med den här uppdateringen är det bara pengar. Förut skulle du spela igenom spelet och gå igenom annonser för att tjäna tillräckligt mycket i spelvaluta för att låsa upp vapen.Följande omgångar skulle de läggas i en slumpmässig uppställning och du kan välja ett av tre val att välja mellan att behålla för just det spelet. Nu, även efter upplåsning, måste du betala igen eller titta på en annan annons för att använda det du köpte. Avinstallerad
“Continuation and development of stylish stealth action. Now the combat system is developed and the gameplay includes more battles. Gorgeous ninja style,
Underhållande koncept, men annonser förstör det. En annan recensent sa det bäst. 10 sekunders nivå, 20 sekunders annonser. Det finns inget alternativ att ens betala för annonsborttagning. Det blir ganska irriterande och avbryter vad som skulle vara ett roligt spel. Slösa inte din tid. Felaktiga annonser och fler annonser än det faktiska spelet.
Du kan ta reda på vilken typ eller pris av en ny bil som är tillgänglig för att göra det om ett par månader och jag går igenom detta och kommer att göra dig till stor hjälp och är en stor resurs för att göra det för att göra det 😊 😉 😀din webbplats och jag har inga problem med att använda burken du vill ha dig 6666e9wj vill du vill ha mig med lite 😉 ❤ eller bara göra en bra idé om hur jag skulle kunna få dig att passa och är mycket viktig del i processen och det bästa 👌 till mitt liv är rätten att säga till dig vill ha mig med en vän 😀
Grafiken gör spelen bara för bra. Och så mycket krafter och riktigt välgjorda. bra jobb!!
Bara ett annat spel som får dig att titta på annonser oavbrutet. Inte värt din tid.
Beroendeframkallande och så mycket potential men nivåerna är desamma om och om igen, det här spelet kan vara häftigt men det verkar som att utvecklarna precis har slutat.
Det skulle vara ett roligt spel, men alldeles för många annonser för ofta som är för långa ... och sedan kastas du ut ur appen. Tyvärr var jag tvungen att avinstallera.
Jag älskade det här spelet tills det helt slutade öppnas. Varje gång jag försöker öppna spelet fryser det eller stänger det av sig själv innan jag kommer igenom laddningsskärmen. Jag har återställt min telefon och appen. Jag är en hög nivå och jag vill inte avinstallera det. Vänligen fixa detta fel.
Stealth Master: Assassin Ninja მძაფრსიუჟეტიანი rsj
Lite roligt spel, men tröttnade snabbt. Inte mycket svårighet. Snabba nivåer med annonser efter varje nivå = var 5-20:e sekund. Bra jobbat med ett potentiellt roligt spel. Jag skulle rekommendera att du INTE ber om att betygsätta ett spel inom de första minuterna efter det första spelet.
Annonser. Annonser. Annonser. Efter någonsin scenen, som tar kanske en minut, finns det en annons. Hur köper man av dem? Oklar. Länge borta är de dagar då utvecklare spenderade tusentals timmar på ett spel och tar ut ett annonsfritt pris. Nu säljer affärsmodellen vår tid och tjänar pengar på vår frustration för slantar åt gången. Telefonspel suger.
Konceptet och spelet är bra för telefonen...men annonserna...varje nivå och varje extra utrustning när nivåerna i princip varar i 30 sekunder dödar spelet som avinstalleras efter det första kontraktet slutförts (5 nivåer). Skulle installera om om annonser förekom wayyyy mindre säga efter varje kontrakt.
REDAN när jag började spela var jag kär i det här spelet!! Lite volymvarning, väldigt högt med hörlurar
Ser ut som Ninja go
Wood Block Puzzle - Block Game እንቆቅልሽ rqx
Älskar det men skulle vilja ha mer ljud uppgraderingar utseenden och mindre reklam
BH Spel Nice
Kommer tillbaka till spelet! Jag kan ha kul med att spela om nivåerna. Jag gillar hur man kan utföra olika uppdrag och få fler människor med speciella förmågor
Coolt spel. Stora vinster till utvecklarteamet. Alldeles för många reklamfilmer, som alldeles för många. Dessutom flera fel som saktar ner spelet och framskrider. Vill ge det 5 stjärnor men tills de fixar de här markerade problemen... 3 är allt det blir.
Läggerna när jag försöker få tag i saker är aldrig lägger man tittar där de när man bara trycker på nära och då får jag ingenting annars är det ganska bra.
ladda ner Robbery Madness 2: Stealth Master Thief Simulator apk ...
Spelet i sig är roligt men för mig av någon anledning kommer det inte att laddas in alls till exempel jag klickar på appen och det går bara så långt som till laddningsskärmen och det är det och jag har ingen aning om varför jag har tvingat sluta den rensade cachen och startade om min telefon och ingenting och ändå fungerade det perfekt igår
Jag gillar det än så länge men lägg till fler uppdateringar till spelet jag köpte alla vapen sett alla skurkar göra fler specialnivåer och fler vapen och vapen snälla jag har sett allt och jag har allt men fortfarande ett bra spel
Spelet är bra, det enda som är fel med det är annonserna och det faktum att fiender kan se genom dörrar. Spelet är bra, och ett definitivt bra sätt att spendera din tid på.