Post by quireschiverfi on Mar 6, 2022 9:23:15 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magiczne Puzzle - Układanki HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magiczne Puzzle - Układanki HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ dużo pieniędzy hack ▞▞▞
▞▞▞ Magiczne Puzzle - Układanki HD 2022 version ▞▞▞
Uwielbiam tę grę od dawna. Nie przejmuj się oglądaniem reklam, aby odblokować codzienne. Ale ostatnio reklamy są również stale przerywane w trakcie układania puzzli! I nawet to by mnie tak bardzo nie frustrowało, ale te reklamy są głośne i nie ma przycisku na głośniku, który wyciszałby reklamę. Niektóre można wyciszyć, ale nie wszystkie. Lubię włączać dźwięki w grze. Wystarczy dotknąć głośnika, aby wyciszyć, gdy pojawi się reklama. Zmarnowałem dużo czasu i wypróbowałem wszystkie rodzaje ustawień, nic nie działa, aby pokazać głośnik na nich. Sfrustrowany 😞
Gram od lat i wciąż jest to najlepsza układanka, ALE nowe ciągłe przerwy w mojej grze doprowadzają mnie do szału, podobnie jak nowa polityka dawania monet w połowie gry zamiast po jej zakończeniu. Co powiesz na przełączenie opcji 1 zagraj w grę na monety i pozwól ludziom, którzy chcą mieć czasowe reklamy, aby to robili, a 2 tym, którzy chcą się zrelaksować, możesz grać w całą grę bez przerwy za mniej monet. Stały dostęp do serwera spowalnia grę - załadowanie puzzli może zająć 2 minuty i moja przerwa się skończyła!
uwielbiam łamigłówki, co sprawia, że jest to jedna z moich ulubionych gier. Jedyne, co pomogłoby, to brak tylu usterek. Będę grał wtedy przegrywam grę i moje postępy. bardzo irytujące. także w miarę postępów w rozwoju jestem proszony o zakup czegoś. DENERWUJĄCY!!!!!
Fajna polecam
To bardzo fantastyczna gra. Jestem Polakiem, ale lubię tę grę. Dziękuję Ci.
się zamienia a tak to nic nie?